Vacature

Paraveterinair gezelschapsdieren

Parttime

Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging, een werkomgeving waar je weer verder kunt groeien, waar jouw ideeën ertoe doen en waar je samenwerkt in een hecht en gezellig team? Dan is deze vacature misschien wel iets voor jou! Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, paraveterinair voor onze zelfstandige en persoonlijke dierenkliniek met een vestiging in Nuland en Rosmalen.

Wat bieden wij?

·         Een zelfstandige praktijk: Wij zijn nog een van de weinige onafhankelijke particuliere dierenkliniek in de regio. We werken als een hecht en gezellig team en hebben de vrijheid om zelf beslissingen te nemen die het beste zijn voor onze klanten en hun huisdieren.

·         Flexibiliteit en ruimte voor initiatief: Of je nu nieuwe ideeën hebt voor onze klanten, interne processen of social media – wij staan open voor jouw inbreng.

·         Veel afwisseling in je werk: van het assisteren bij operaties tot het ondersteunen van het spreekuur en bijdragen aan onze klantcommunicatie.

·         Persoonlijke ontwikkeling: We bieden coaching, opleidingsbudget en de ruimte om jezelf te ontwikkelen in een vakgebied dat jij interessant vindt.

·        Goede arbeidsvoorwaarden: In overleg circa 25,5 tot 34 uur per week, marktconform salaris, hoge personeelskorting voor je eigen huisdier(en), 5 weken vakantie, geen diensten en pensioenopbouw voor een goede werk/privébalans en een financieel veilige toekomst.

Jouw profiel:

·         Je bent een paraveterinair met minimaal 2 jaar ervaring of (veel) meer, met een MBO+ werk- en denkniveau.

.      Je bent klant- en service gericht. Je vindt baliewerk erg leuk.

·         Je voelt je thuis in een kleinschalige, zelfstandige praktijk. 

·         Je hebt ervaring met Animana en werkt graag met social media om de kliniek zichtbaar te maken.

·         Je hebt een passie voor dieren en hun baasjes en maakt graag het verschil.

 

Waarom werken bij ons?

Wij zijn een kleine Brabantse kliniek waar we elkaar als collega’s echt kennen en ondersteunen. We werken samen aan een kwalitatieve, persoonlijke zorg voor onze klanten. Als jij het belangrijk vindt om bij te dragen aan een onafhankelijke en flexibele praktijk, waar jij ruimte krijgt om te leren, zelf keuzes te maken en de kliniek mee te helpen groeien, dan ben je bij ons aan het juiste adres.

Je kunt je motivatiebrief en CV sturen naar [email protected] en wie weet start jij wel in 2025 bij ons!
Maar je kan ook gewoon bellen naar de dierenkliniek en vragen naar Yvet Martherus om eerst telefonisch kennis te maken (Dierenarts/eigenaar). We kijken naar je uit!

Vacature

Administratieve duizendpoot gezocht

Circa twee ochtenden in de week

Ben jij iemand die houdt van overzicht en structuur, maar ook van gezelligheid op de werkvloer? Vind je het leuk om een belangrijke schakel te zijn in een snelgroeiende zelfstandige dierenkliniek waar geen dag hetzelfde is? Dan zoeken wij jou!

Onze dierenkliniek

De Groote Vriend is een moderne eerstelijns dierenkliniek in Rosmalen en Nuland. Steeds meer huisdieren en hun baasjes weten ons te vinden, en ons hechte team groeit mee. Daarom zoeken wij een enthousiaste collega die ervoor zorgt dat alles achter de schermen soepel verloopt. Deze functie is ideaal voor wie werk en privé goed wil combineren. Perfect te combineren met de schooltijden van je kind(eren): je werkt twee ochtenden per week en hebt de middagen vrij.

 

Jouw rol

Als spin in het web zorg jij dat alles boekhoudkundig, administratief en logistiek op rolletjes loopt.

Taken:

  • Inkomende facturen controleren en inboeken (crediteurenbeheer).
  • Klantfacturen en betalingen bijhouden en opvolgen(debiteurenbeheer).
  • Bestellen en de voorraad beheren, zodat medicijnen, voeding en materialen op tijd binnen zijn.
  • Vragen en storingen oplossen en coördineren rondom telefonie en ICT
  • Onze dierenartsen en paraveterinairen ondersteunen bij ad-hoc vragen

Eisen:

Wij zoeken een enthousiaste en ondernemende collega die:

  • Beschikt over MBO+ werk- en denkniveau en je bent opgeleid in (financieel/administratief) boekhouden en operationeel inkopen.
  • Ervaring heeft met crediteuren- en debiteurenbeheer.
  • Handig is met computers en softwaresystemen; kennis van Animana is een pré.
  • Nauwkeurig en zelfstandig werkt, maar ook goed samenwerkt in een klein team.
  • Woonachtig is in de regio Den Boschen houdt van Brabantse gezelligheid.
  • Affiniteit heeft met huisdieren en zich thuis voelt in een drukke, groeiende dierenkliniek.
  • Beschikbaar is voor 2 ochtenden per week(dagen in overleg).
  • Het leuk vindt om naast het werk mee te gaan met onze gezellige teamuitjes

Aanbod:

  • Een zelfstandige en afwisselende rol in een snelgroeiende zelfstandige dierenkliniek.
  • Werken in een hecht, gezellig en betrokken teammet korte lijnen.
  • Marktconforme arbeidsvoorwaardenpassend bij jouw kennis en ervaring.
  • Hoge korting op de zorg voor je eigen huisdier
  • Flexibiliteitin werktijden en een goede balans met privé.
  • Een werkomgeving waar jouw ambitie, ervaring, overzicht en rust enorm worden gewaardeerd.
  • Ruimte om mee te groeien met de praktijk.

Herken jij jezelf in dit profiel en lijkt het je leuk om ons team te versterken?
Stuur je motivatie en cv naar [email protected] of bel ons gewoon even voor een kennismaking op 073-5325580. Geen uitgebreide brief nodig – wij maken graag snel kennis met je (desnoods met een kop koffie in de kliniek)!